Arci-Farci knjiga


Ovaj post se jako dugo čeka. Već je trebao biti napisan ali kako ja nemam naviku da čačkam po programima i opcijama, nisam se setila da napišem kad je trebalo i sačuvam pod „drafts“ pa iskoristim kad želim… Jak sam ja bloger.

Elem, našoj dragoj Žabi je rođendan bio u junu i znalo se, išli mi ili ne, da taj poklon mora da bude sa svih strana – savršen. I za mamu i tatu i za nju, i za po kući i za van .. Ma, bulletproof! A kako sam ja još onda bila zagrižena za Homeschooling, ideja je nekako samo sela na svoje mesto.
Priznajem, prvo sam je napravila da je imaju nositi po ambulantama – Žaba kao dete koje prepodneva provodi u kolektivu donosila je i bolesti kolektiva iz vrtića te uglavnom bila bolesna i kod kuće. A tamo moraš ležati i mirovati (i sumnjam da joj je bilo do ičeg drugog). Međutim, imunitet je odradio svoje i ona je sve manje vremena provodila u čekaonici a više sa mamom u kreativnom zanosu i Knjiga je dobila drugi prizvuk. Nadalje, kako sam je dugo pravila počela je da dobija delove koje će Žaba tek za koju godinu moći da koristi i tu sam morala da stanem. Kako je krenulo, dobila bi svoju policu, svoj život a onda i Bibliotekara i bolje da ja sebe zaustavim dok mogu.

Zove se „Nevenina Arci-Farci Knjiga“ i skup je fantastičnih edukativnih igrica za poneti skupljenih širom interneta (da ne kažem sveta). Nadamo se da će uživati u njenom korišćenju bar upola koliko smo mi uživali u njenom pravljenju.

DSC_2396 DSC_2395 DSC_2394 DSC_2387 DSC_2393 DSC_2386 DSC_2388 DSC_2389 DSC_2390 DSC_2391 DSC_2392

Ostavite odgovor

