Organizacija ili varanje?


Evo ga, control freak se javlja na dužnost! Naoružan i opasan! Ali od otkrića „Evernot“-a bez zujanja u glavi, piskaranja po kojekakvim notesima i papirićima.

Daklem …

logo

Ne, nisam plaćena za ovo, samo sam oduševljena.
Raniji proces je išao ovako: uvek naiđem na odgovarajuću stranicu, do 3 ujutru iščitavam sve što stignem. Kad slova počnu da plešu bookmarkujem stranicu i odem da spavam, ili češće ostavim otvorenu stranicu (i onih 14 posle nje do kojih sam došla preko nje) i molim Bogove da mi komp ne umre.
Dva meseca kasnije gasim SVE stranice (ajde, bookmarkovane su – setiću se da pogledam) pošto je nemoguće raditi za kompom koji vapi za sloboom od natrpanosti.

I naravno da se ne setim da pogledam. Najčešće se ne setim da ih prebacim na USB prilikom instalacije novog OS ali pošto sam ih svakako zaboravila ne sekiram se ..

SADA – sve što mi se dopadne jednostavno prevučem u foldere koje sam napravila. U mom slučaju tu je Homeschooling, Sensory bins, Recepti, Ideje za zabavu, Busy bags, Tot trays, Rođendanske ideje, File folder games.. Ma mogla bih tako do sutra. Sačuvam fotografiju koja me je zanimala, URL, zapišem još koju svoju i ona se updejtuje svaki put kad sam online + ostane zapamćena takva kakva jeste čak i ako se neki od blogova ukine pošto se program više puta dnevno sinhronizuje.

Bonus je što mogu moje Notebook-ove da delim sa prijateljima, jednostavno se moje informacije šalju tom nekom.
Program je free, jedino što mesečno imate ograničen prostor od 60mb, koji se po isteku 30 dana nulira i opet imate 60mb free.

Sad mogu da budem zaboravna koliko mi srce ište, dokle god se setim da ponekad pogledam u svoj Evernote. I eto, varam i nisam svemoguća nego samo poslušam tu i tamo sopstveni savet – potraži pomoć, neće ti kruna pasti s glave. U ovom slučaju, pomoć je u vidu malog programčića koji pamti umesto mene.

Ostavite odgovor

