Little Helpers Tools – Cenoteka


Pratim dosta foruma i grupa na netu. Šta ću, može mi se. Mora mi se, verovatno bih poludela bez moje drage „ne-znam-šta-da-pričam-dok-me-ne-izazoveš-na-zlo“ petorke koja budno prati svaki moj ispad, nudi rame za plakanje ili oružani arsenal jedne manje zemlje ako mi zatreba za ucmekavanje. Njih sam „našla“ na forumima, tačnije uglavnom imam utisak da su one mene usvojile – od grupe više hiljada, eto, skupilo se nas šest.

Forumi i grupe su mi sjajan izvor informacija i ideja. Ima tu mnogo samo zanimljivih, često i boli me stomak od smeha, ali i nadam se da niko neće nasesti na ovo – u mnoštvu svakakvih saveta najbolje je samostalno doneti odluku da li neka informacija „pije“ vodu. Ipak, kao svaki horder ja pročačkam sve što mi se imalo učini zanimljivim, pa moj browser često izgleda pretrpano i neuredno, ali (usta moja – hvalite me) o svemu i svačemu znam po malo.

Pre neki dan je iz mora informacija isplivala i Cenoteka.

cenoteka

Već neko vreme, kako su nam opet skresali budžet, poglednem slične sajtove: Kuda u kupovinuAkcije i kataloziAkcije i popusti nude sjajan zbir akcija i sniženja. Cenoteka, međutim, upoređuje svakodnevne namirnice u pet velikih hipermarketa, čak i one na trenutnoj akciji. Bonus je što mogu da napravim svoju virtuelnu korpu i da automatski sabere u kojoj nabavci ću bolje proći.

Za moj ukus, nedostaju još Univerexport i Metro, ali kako se sajtovi stalno uređuju, verujem da će i oni doći na red.

Da vam približim moje oduševljenje – mleko za bebe inače plaćam 1.020,00 dinara. Sutra ću ga platiti 867,00 koliko je u DIS-u, što nisam znala do pre tri dana pošto sam verovala da je razlika u ceni 20-30 dinara i da nam se ne isplati trošiti gorivo za obilazak dve prodavnice zbog mleka. Ali kad se tako napabirči po desetak namirnica sa razlikom od 50-100 dinara .. Vidite?
Ko kaže da društvene mreže ne valjaju :p

Edit – posle kupovine

Da smo uštedeli – jesmo (sem živaca, dve lude su povele i dvoje dece), ali ne koliko smo predvideli. Naime, već pominjanog mleka u DIS-u nema i nikad ga nije bilo. Artikli se uglavnom odnose na beogradske prodavnice koje su kudikamo snabdevenije od naše. NAN 2 ima u Rodiću za 907,00 dinara, što opet nije loše.
Znači, DIS jeste jeftin, ali manjka mu raznovrsnosti, tako da smo većinnu stvari sa spiska našli u Rodiću u koji uglavnom idemo.

divider

2 mišljenja na „Little Helpers Tools – Cenoteka

Ostavite odgovor

