Drugi divan, drugi sjajan!


Proslavismo i taj drugi!

Baš onako kako mi znamo, u krugu porodice (tu i tamo proširene), i pride smo proslavili i Dedinih 70, pa naravno da je sve potaman!

Slavljenik je dobio guralicu motorčić (sa koga se sada ne skida), Spajdermena („Pajdu“) na razne načine i duvao je sveće na tri torte, tako da mu je dan bio baš ispunjen!

[ File # csp8921184, License # 2546864 ] Licensed through http://www.canstockphoto.com in accordance with the End User License Agreement (http://www.canstockphoto.com/legal.php) (c) Can Stock Photo Inc. / SOMATUSCANI

Srećan rođendan mali Tabaniću!

4 mišljenja na „Drugi divan, drugi sjajan!

  1. Srećan rodjendančić :-) Ja do sad nisam povezala da su Balavac & Ruža vršnjaci,a oni čak i istom mesecu rodjeni :-D Izlapelo se :-) Mi ponovili rodjendanski intervju-setila sam se u poslednjem trenutku,čak je i sama odgovarala (prošle godine to radila starija).Lepa to uspomena ostane ♥

    Sviđa mi se

    • Bas lepa ideja! Intervju bi mogli da radimo, ako ikada dodju u stanje da imaju raspon paznje veci nego osamuceni komarac sto ima .. Volim ih i moji su, ali razgovor s njima je kao pokusati da pratis stene okruzenog sarenim loptama :D
      Balavcu je tesko odrediti godine, svi ga tretiraju kao bebu, pa se iznenade kako je vispren i spretan za, recimo, nekog jednogodisnjaka :)

      Sviđa mi se

Ostavite odgovor

